torstai 30. toukokuuta 2013

;o

Juu-u, oon ollu tännää pahalla päällä :D Ja sain näköjään muitakin ihmisiä pahalle päälle siittä syystä että tiuskin välillä ittekseni :D Pientä draamaa ollu päivästä ja en niinkää oo nauttinu (: Kyllä mä sitte yksin istuskeli ottamassa aurinkoa ja mietin asioita (: Nyt illemmasta alkanu mieliki kohenee ja suunitelmia löytyy ainaki vkl :D Oon menossa kotipaikkakunnalle kaverille yöksi nyt pe 31pv (: Onneks nyt näyttää siltä että siellä ois suhkot hyvät ilmat mennä rannalle ottaa aurinkoa ja keksimmää jottai kivaa (: Sitte lauantaina siskolle yökylläileen ja saas nähä että oonko ne yöt sillä samalla siskolla vai sitte käväsenkö myös toisella (:
Tänään pitäs viel miettii ennen nukkumaanmenoa että mitä sitä ottaa mukkaan (: Tällä kertaa aijon muistaa ottaa useammat legginssit yms (: Ja oon varautunu lämpimiin säihin enkä kylmiin että paras ois olla hyvät ilmat :D Aikomus ois huomenna ottaa kuvia ja mahdollisesti videoo :D Kuvat tullee tänne sitte vähän aikasemmin ku kerkiän laittaa ja video/videot vähän myöhemmin (: Mutta eikai mulla mittää tän kummempaa. Kahton nuo tavarat valmiiksi ja yritän laittaa nukkuun (: Herätys on vissii joskus kaheksalta tai sen jälkeen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti